lauantai 30. maaliskuuta 2013

Easter !

Hyvää pääsiästä kaikille ! :)
Tänä pääsiäisenä mul ei oo mitää kummempii suunnitelmii, oon tällähetkel Lemillä Topin luona, mietin vaa että mihin korpee mie oon joutunu :D Eilen koin jäätymiskuoleman ku lähettii illal ajelee ja testailee mun uutta hienoo mopokypärää. Mie aattelin että eihän sielä nyt kylmä voi olla ku vaa -4 pakkasta... No farkuissa tuli kylmä :D
Tutustuin parii hassuu ihan pimeesee ihmisee ja nauroin vatsalihakset kipeinä :D
Joskus kahen jälkee nukahin, ja aattelin et tälläsen väsymyksen kans nukun varmaa pitkää.. Mut vissii on toi koulurytmi jääny päälle, koska olin kumminkii jo kaheksan aikaa hereillä. No, se siitä nukkumisesta :D
Tänää illal kun palailen takasin sivistyksen parii Kausalaa, meen iskälle ja varmaa suoraa nukkumaa, koska tajusin et oon menny lupautumaa lähtä Kaisan kans kirkkoo istumaa.. perse. :D
Mut onneks siin on sitte viel se maanantai millloin voi nukkuu pitkää, vaikka väkisin !
Kuvia mulla ei nyt kauheesti oo, ku kamera on ollu vähän hiljaa (en oo siis jaksanu kuvailla mitää ), joten sori, älkää kyllästykö mun pärstää :D
Kuva: Pikkunoita tuli kylää ♥Kuva: Sä oot ku paita, mä oon ku peppu
saaks mä olla sun ykkösheppu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)