torstai 21. helmikuuta 2013

This is love

IMG_0693 (2)
IMG_0693
IMG_0742
IMG_0712
IMG_0714
IMG_0689
Parit hassut kuvat viime päiviltä. Mitään asiaa mulla ei oikeestaan ole, yritän vaa nyt postailla useemmin ku kerran viikossa :p
Tää viikko on nyt viimenen ennen lomaa, tiistaina en ollu koulussa, koska mun pää oli räjähdyspisteessä. Edellisiltanen ajattelu sai mulle aikaa törkeen päänsäryn ja totesin että ois ihan turha mennä valittamaa että sattuu :D Kävin iltapäivällä kaupassa ostamassa opiskeluruokaa (=suklaata ja viinirypäleitä), koska tänää oli äikän koe, ja suunnittelin opiskelevani siihen oikee kunnolla. Mutta ihan mun luonteen mukaisesti laiskuus iski, ja istuin sohvalle kattomaa telkkaria, fiilistelemää ihanaa auringonpaistetta ja syömään opiskelusafkat (hups) :D
Saatii takasin terveystiedonkokeet, mistä sain 10- ja enkun kokeet mistä napsahti 8- :p Ja tänää oli äikän koe, mikä meni mun mielest ihan hyvin, sain jokaisee tehtävää kunnolliset vastaukset ja oon myös ihan tyytyväin siihen yhtee sitaatin tulkintaa mikä on yleensä kauheen vaikee :D
Hiihtoloman suunnitelmissa mulla on lauantaina Topin kanssa Lappeenranta, mennää kattomaa vihdoinkii se Rölli- elokuva :D
Sunnuntaina suuntaan Herralaa vahtimaa lapsia, ja oonkin siellä keskiviikko iltaan saakka. Torstaina olis tarkoitus pakkailla tavaroita ja todennäköisesti meen salille, perjantaina lähtö vpk:n talvileirille ! Huiui, jäätymiskuolema tiedossa, haha :D
Tänää meen todennäkösesti Ellun kans salille, kuhan se nyt vaan ensin soittais mulle, heipsan ! :)
Edit// en meekkää salille, Ellu ei tuukkaa :(

3 kommenttia:

  1. ooi, siistii toi talvileiri :) Meil ei oo vpk:st ikin talvileirei:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii siis toi on se Kaspelin joka vuotiin leiri :)

      Poista
  2. Sad lopetus :c Anteeks, aikataulu kusi vähäsen (tai vähän enemmän...) :DDDDDD Lupaan tuua sulle jotain pikkuhyvää Lapist, kun noi opiskelusafkat oot vetänykkin :D ♥

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)