lauantai 12. tammikuuta 2013

haluan sun kanssasi poistuu


oon saanu näit haasteita jo pari kappaletta, joten ehkä nyt ois viimeinki aika toteuttaa tää...
ja varmaakii vastailen vaa noihin viimesimpiii kysymyksiii koska aika eikä energia riitä mitenkää päin kaikkii vastaamiseen.

Sain haasteen siis EssiltäInkalta,  Sampalta ja sit en tiiä, ehkä joltain muultakii vielä? :D vastailen noihin Sampan kysymyksiiin!
Säännöt:
Kerro 11 asiaa itsestäsi
Vastaa haastajan 11 kysymykseen
Keksi 11 uutta kysymystä
Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
Kerro bloggaajille, etä olet haastanut heidät

11. faktaa minusta

1. Pidän itteäni tosi sosiaalisena ja sopeutuvana ihmisenä
2. Pelkään yli kaiken kävellä parkkipaikoilla, tai muuten autojen keskellä.
3. Mulla on ollu suuria ongelmia itseluottamuksen kanssa, ja välillä vieläkii pelkään että se romahtaa ja joudun taas esittää vahvaa.
4. Kadun joitain asioita mun menneisyydestä
5. Oon lähes aina köyhä, silloin ku mulla on rahaa ni mun on pakkko päästä ostoksille
6. viimesin keskiarvo oli 9.1
7. Yritän olla miettimättä sitä, mitä muut musta ajattelee, samoin en myöskää tykkää arvostella toisia ihmisiä
8. omasta mielestäni syön ihan liikaa mut kaverit käskee syömää enemmän :o
9. Yritän aina onnistua
 kaikessa, petyn pahasti jos joku ei mee putkee..
10. ahistun helposti
11. tuun todennäkösesti olemaa ikisinkku.

And this is because big girls don't cry.

omggg





1. Kenelle puhuit viimeksi? Suvillle
2. Oletko pitkävihainen? No riippuu vähän mistä on kyse, jos on joku oikeesti törkee juttu ni pahimmillaa oon ollu suuttunu pari vuotta.
3. Haluaisitko tehtyä tekemättömäksi, mitä? No en ehkä kokonaa tekemättömäks, jotain juttuja voisin ehkä vaan tehä toisin.
4. Jos pitäisi valita raha vai rakkaus, kumpi? molemmat :p
5. Kun käyt nukkumaan mikä viimeisenä pyörii päässäsi? aika usein mietin jotain ihmisiä, että miks ne joko tykkää tai ei tykkää musta. Joo tiiän, just sanoin et en tykkää ajatella muitten mielipiteitä mut  täähän on kuitenki eri asia? :D
6. Kouluaamuna, mitä teet ensimmäiseksi noustuasi sängystä? meen laittaa teeveden kiehumaa.
7. Tekisitkö lähes mitävaan läheisesi hengen eteen? Riippuu.
8.Mikä on paheesi?/mitkä? huhhuh. Syön liikaa, liikun liian vähän. Tietokone on kans aika riiviö.
9. Toivot tulevaisuudelta mitä?  Pääsen kouluu, ja töihin sinne mihin haluankii.
10. Sinun painajaisesi, jos se kävisi toteen?Kuvaile sitä. Hyi yäk. Joko mun painajaisissa mie oon ongelmissa itteni kanssa, tai sitte se jotenkii liittyy näihin autoihin :ss
11. Lisää tähän top #3 Vammaisimmat kuvat itsestäsi.( ei oo kysymys)



1

3

4


ohgod. :------D
naurattaa. ps. en haasta ketään enkä mitää  muutakaa, laiskottaa. :)
noniii tuassa tua, pitäää kattella koska saisin taas sellasta kunnon postausta aikaseks :p
ja nyt mulla on kylmä joten taidan mennä peiton alle lämpiin, heipsun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)