perjantai 4. tammikuuta 2013

Gifts

IMG_0068

gift

gift3
gift4

IMG_0081

gift7

gift1

gift2

gifttt
1. Vaatteita, haalari, yks paita, villasukkia, sukkia, alusvaatteita
2. pari lahjakorttii seppälää, äs-kauppojen lahjakortti ja hooämmän lahjakortti
3. Party alias-lautapeli
4. Sublim' touch kiharrin
5. Mopokypärä (käyäää vissii huomen kaupas sovittelemas ym valitsemas se :D )
6. Guessin rannekoru, ehkä ihanin ikinä.
7. Iittalan teema astiastoon lisäystä
8. Pikkuveljen parhaat- toffeeta
9. lumia 800, sain tän kyl jo ennen jouluu mut kuitenkiii.

Ooon kauheen pahoillani et tää on nyt jääny näin pitkälle. Olisin halunnu tehä tän postauksen jo ennen uutta vuotta, mut aikaa ei oo oikee ollu, ja sit tää vähän unohtu :p

Oon aina osannu arvostaa kaikkia lahjoja mitä mie oon sanonu, vaikka osaan myös olla ihan teinihelvetti jonkuu pikkuasianki suhteen, joten järkytyin ku koulussa kysyttii että mikä oli huonoin lahja minkä saitte.
joten siis nii, oon oikein kiitollinen näistä kaikista lahjoista mitä sain ja joulupukille kiitos vaikka oli vähän härdelli :D
ja nyt meen pakkaamaa et pääsen lähtemää viikonlopun viettoo.

2 kommenttia:

  1. Ihanan värinen tuo iittalan muki ja lautanen! X)

    VastaaPoista
  2. Mulla on sulle haaste mun blogissa! :)

    http://essi-countryside.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)