maanantai 21. tammikuuta 2013

Follow your heart but take your brain with you



Hyvää syntymäpäivää, mulle !
IMG_1753 
Huppari nettikirpparilta 3e, mun uus rakkaus 

Hihhei tänään Noora pieni täytti 15 vee. :) Koulussa punastelin onnittelulauluista ja lahjoista joita kavereilta sain (ja ruotsin opelta!)
Aamu alko parilla tunnilla liikuntaa, hankipalloo. Oli nii ihana tunne ku sai kunnon reeniä, ihan vaa liikkatunnilla.
Ja en nyt oo varma oonko maininnu aikasemmin täällä blogin puolella, että oon nyt ruvennu enemmän tarkkailemaa mun syömistä ja muutenki elämäntapoja, ja niitä sitte yritän muuttaa terveempään suuntaan :)
Perjantaina olin kaverin ja parin muun kanssa salilla, ja oon nyt ruvennu muutenkii liikkumaa paljon enemmän. Se tunne liikunnan jälkee on ihan mahtava, voittajafiilis!
Paitsi seuraavana aamuna, lihakset oli ihan jumissa :D
Takasin asiaan siis, koulun jälkeen kävin alakoululla kerhossa, mutta kun sairaus oli kaatanu kaikki pienet kerholaiset niin eipä siellä tätä ohjaajaakaan tarvittu, hipsin siis kotiin ja rupesin valmistautumaan paloasemalle lähtöön.
Ja nyt kotiin palattuani voin todeta, että ihan mahti synttäripäivä takana !
Illan paransi vielä fiilis onnistuneesta lahjastavalinnasta Valtterille. Tosi kiva fiilis kun joku tykkää lahjastaan :)
Nyt voisin käydä iltalenkillä, tai jos sattuuki jostain syystä laiskotuskohtaus nii lihaskuntokii käy. Heipsun :)
moi

pimpom 
Pukekaahan rakkaat pallerot lämpösesti päälle ettette jäädy :))

1 kommentti:

  1. ootpa kaunis:)! luin sun postauksia taaksepäin, ja tää blogi vaikuttaa tosi hyvältä! joten liityin lukijaks:)

    käy kurkkaa ja liittymäs vaik munki, jos kiinnostaa:)

    ♥ teaaslife.blogspot.fi

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)