sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Pikku Än !




Joskus kauan aikaa sitte, pyydettii pikkuNoora postausta, että kerron miten minusta on tullut minä. Alusta tähän hetkeen saakka.
No mulla nyt on harvinaisen vähän kuvia itestäni. Mutta tietty koulukuvat yms...
Ja mullaku on aina ollu sellanen tapa, että vaikka ois kuin huono fiilis, ni kuvissa hymyillää, ja näytetää se ehjempi puoli.
Ehkä melko totuudenmukasia kuvia on siis vähän, mutta ulkonäkö muutokset näkyy vaikkei sisäpuoli ookkaa esillä..
noniiiin tästä se alkaa.. Noora jotain alle 1v, syntynyt 21.1. '98. Järjetön kuolaamaan ja järkyttävä huutaja. Äärimmäisen söpö mukula, jolla on valloittava hymy, ja joka saa kaikki aikuiset lässyttämää. :)

Pikkuhilaa musta alko kasvamaa omatahonen uhmaikänen pikku kakara. Omat leikit oli prinsessa leikkejä, muumit ja barbit oli kans tietty tosi cool juttu.
Otan osaa lapsenvahdit yms kaikki muut ketä mun kanssa on joutunu leikkimää :D
orjatyötä parhaimmillaa...

Prinsessa hienohelma tahtoo pukeutua vain ja ainoastaan vaaleanpunaiseen hörselöön ! :))
Kaulakorut on nii aikuismaisia, hieno neiti katokku olin... ja hiuspannat..
ai että mitä ihanuuksia !
Ja huomaan että tekii tykkäätte mun palloposkista? :D
namnam.
Ihanaaa... nykerönenä ja hymykuopat, pitkään leikkaamaton otsis silmillä ja vaaleenpunanen paita. No, eipä ainakaa hörselöitä enää... ja kaulakorukii on vähän jääny....
Mut äiti ostikii ihan uuden timanttipannan, ei enää hirveetä rättiä päässä... suht normikokonen lapsi, leukaki vielä kauniin pyöreälinjainen...
Ja edelleen, ennen ala-astetta, ihan törkeen söpö....... :)
en oo itserakas, mut voin myöntää et melkein kaikki tenavat on söpöjä :D
IMG_9473 
Ja sitten tää vieläkin aika pikkunen Än suuntasi eskariin, matkalla pääs noi hiukse kasvamaa, ja vaikka toi otsis on ihan hirvee, ni tahtoisin ton pituset hiukset takasin! :(
plus noi hampaat on ihanat.... :D
Mut jotenkii mie en täst kuvaushetkestä muista mitää, vaikka ton aikasemmin olleen kuvauksen mie muistan :p
jooo ookooo.

IMG_9476 

Sitten tää pikku rölli suuntasi alakouluun, ekaluokan koulukuva.
Suloiset simmut ja ihanan pehmoset hiukset (??????) ja kaverit oli myyty. 
Ekalla tulin toimee lähes kaikkien kanssa, Suvi toki oli ihan kamala, siitä en tykänny yhtää.
Ja koska koulussa piti olla nii priimaakamaa, ni toki tohon kuvauksee piti laittaa päälle tollain ihana "silkki"paita..
Taisin tykätä tost aika paljon, koska se oli kakkosen koulukuvassaki päällä...
Kakkosen koulukuva tosin on niin hirvee etten kehtaa sitä kellekkää näyttää... :D

IMG_9483 
Noora 3.luokka. Alakouluun tuli oppilaskunta toiminta, ja tää pieni kolmonen, oli ensimmäinen 3a luokan edustaja.
 Ja nyt jos analysoin tota ulkonäköö, ni huomioikaa että oon päässy eroo siitä ihan hirveestä otsiksesta..
Vielä ihan aidosti ja oikeesti ilonen ja onnellinen lapsi!

IMG_9492 
4.lk...

IMG_9486 
5.lk, huomatkaa tää kevyt pyöreys kasvoissa...
+ kuristuspanta kaulassa (Y)
ensimmäinen pysyvä hiustenvärjäys,blondi neiti...

STP82726

Itseluottamus kasvo reippaasti lopputalvesta, ja uskalsin lähettää hakemuksen studio elitelle. Ennen sitä, hädintuskin ees uskalsin opettajille puhuu. Siltä ajalta ei musta oo kuviakaa. Viesti, jossa kerrottiin, että mut on valittu sinne malliks, oli ehkä lopullinen käännekohta mun elämässä. Aloin luottamaa itteeni, ja vihdoinki mun peilikuva oli mun silmissä semmonen, ettei se aiheuttanu kakomisereaktioo. Olihan mussa vikoja, ja siis tietenkii on vieläki, mut aloin löytämää enemmän piirteitä, mistä miekii pidän.
_MG_5500 kopio

_MG_5503
testikuvausten jälkee, muutama viikko eteepäi oli ne malikansio kuvaukset, jännitti ihan hirveesti, vaikka se kuvaaja olikii viimeks sanonu et meni ihan törkeen hyvin.
Olin valmis jäätymää pihalla lumen keskellä toppi ja shortsit päällä, koska tiesin, et lopputulos tulee olemaa hyvä, ku oli kunnon studio ja hieno kamera :p
_MG_3598

_MG_3082
IMG_4246

kesällä lyheni hiukset, ihan liikaa mun mielee, koska ei niist nyt ihan noin lyhyet pitän tulla...
IMG_7788

IMG_9077

ihq 
Hiusväri vaihtu ruskeeks, joka kerral tuli vahingos ostettuu aina vähän tummempi sävy, mut ehkä ihan hyvä nii, oon tosi tyytyväinen näihi nytte, tosin että nää vois olla vähän pidemmät, ja nää vois värjätä koht uusiks :D
Mut sillai oon ihan tyytyväinen.
Ja mitä tulee siihen, että kesän jälkee laihuin ihan törkeesti (taino törkeesti, 10kg) ni oon saanu sen painon takasin normaaliks, mikä on vaa ihan hyvä juttu.
Viimesin kuva on otettu muutama päivä takaperin, ja toivon, että teki näätte sen matkan, minkä oon joutunu, ja saanu kulkee näitten viimesimpien vuosien aikana. Iloisesta pikkutenavasta, romahtaneen itsetunnon kautta tähän hetkeen, ilonen, ja elämäänsä kohtalaisen tyytyväinen neiti (?) 
Oon melko kiitollinen jos te tän jaksoitte lukee/ kattoo, koska kauan tätä väsäsinkii, kiitos vaan bloggerin kuvatila kun oot nii pieni.

♥: minä
ps. vielä mainostan, jos et oo käyny kysymässä vielä, ni kysymyspostaukseen ehtii vielä kysymyksen lähettää, ja toivonkii että lähetät, jokainen kysymys on tärkeä :)

5 kommenttia:

  1. aaw muistan ton ykkösluokkalaisen Nooran joka jahtas miuta välitunneilla milloin mihinki :'D

    VastaaPoista
  2. http://inkaslife-pahkinankuoressa.blogspot.fi/2012/12/otan-haasteen-vastaan.html

    Täältä löytyisi haaste !(;

    VastaaPoista
  3. Oot ihan älyttömän kaanis :)!

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)