perjantai 21. joulukuuta 2012

Mä en lupaa sulle kuuta En tähtiä taivaalta Mut jos mä oisin sun mies Sä olisit maailman ainoa nainen!

Dinzdinz ! Prinsessateetä ja paskavarpaita 1 v !
jeejee !

Oikeesti minun, kenen ei ikinä pitänyt blogia kirjottaa, blogi täyttää 1 v!

Eli siis, Prinsessateetä ja paskavarpaita, aikasemmilta nimiltään This is my life, Prinsessateetä ja pilvilinnoja, lopulta muovautui paskavarpaiden mukaan nykyiseen nimeensä.
Aika on kulunu ihan hirveen nopeesti, mut mie oon muuttunu ajan mukana.
Tekstit ei oo enää yhtää samanlaisii ku silloin alussa, joskus oikee hävettää lukee niit sen aikasii tekstejä.
Lupasin siis toteuttaa synttäreiden kunniaks kysymyspostauksen, ja nii teenkii.

Picture0004






Haluun oikeesti sanoo teille tuhannet kiitokset ku te jaksatte näitä mun höpötyksiä lueskella ja kommentoidakki välistä :)
Te saatte mut jatkamaa tätä blogin pitämistä, vaikka joskus on tuntunu siltä, että ei tästä tuu mitään ... :)
KIITOS !
    ♥:
IMG_9716

3 kommenttia:

  1. oot iha helvetin läski ja ruma

    VastaaPoista
  2. helppo sun on anonyyminä haukkua bitch!! älä lue tätä blogia jos ei kiinnosta!

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)