tiistai 25. joulukuuta 2012

Luon katseen kaukaisuuteen, voin myöhemmin palautuu takas nykyhekeen

En aio tehdä teille postausta mun miljoonista über kalliista joululahjoista. Koska en saanut miljoonia über kalliita joululahjoja. Mulle joulu on aina ollu perheen kanssa yhdessä olemista, vaikka viimeset neljä vuotta ollaanki joulu vietetty vuorotellen isän ja äidin luona.
Odotin mun joulumielen nousemista innolla, että saan taas iloita joulusta ja siitä lämmöstä ja rakkaudesta ja kaikesta siitä ihanasta, toteuttaa iänikuiset jouluperinteet.
Aamu menikii ihan okei, mut sen jälkee kaikki alko menee huonommin. Riitoja kaverin kanssa pitkin päivää, mun joululahjojen hukkuminen, lisää riitaa. Ei se ollu kiva jouluaattona. Ja joululahjojen katoaminen olis ollu ihan ookoo, en oo niin pinnallinen et mun ois pakko jotain saada, mutta koska joulumieli oli kadonnu johonkii hevon kuusee, toivoin, että se lahjojen avaaminen ja sen paperin rapina olis saanu mut paremmalle tuulelle, joulumielelle. Imotus niitten katoamisesta särki viimesetki toiveet mun jouluilosta. Ja ruokahalu meni.
Iltaa kohti riita kaverin kanssa vaan paheni, ja se loppukii siihen että itkin silmät päästä yksin huoneessa, ja yritin pidätellä itteäni, etten menis tekemää mitää tyhmää.
Aloin rauhottumaa ja sain taas hengen kulkemaa, aattelin et nyt sitte loppu ilta menee ihan rauhallisissa merkeissä, ni sain viestin, turhaa syyyttämistä asiasta mitä en oo tehny, luottamuksen menetystä. Olin hajalla. Kuiskasin hiljaa itelleni Hyvää Joulua Noora.
Onneks yö menikii sitte paremmin. Pelattii Hensun kaa taas pitkästä aikaa ctr:ää, mikä piristi huomattavasti ja olin hyvällä tuulella siihen saakka, ku seuraavana päivänä lähettii kotii. Riita isoveljen kanssa. Kurkku ja pää kipeitä sen huudon seurauksena. Menin syömään vasta muiden jälkee, en halunnu kenenkää näkevän minuu sen näkösenä. En kehannu kattoo itteeni peilii. Asian ois voinu taas selvittää muutenkii ku raivoomalla, koska joutu kokemaa taas jälkiseurauksetki.
Äitin ja siskon joululahjojen avaaminen sai paremmalle tuulelle, ja mielen kohotti viel enemmän se, ku äiti anto myöntävän vastauksen siihen, että muutan ysin jälkee pois kausalasta.
Joten, yhteen veto, oon nytte ilonen ja mullla on kiva mami. :)
Katotaa jos joskus tulee mainintaa mun joululahjoista.Jos jaksaa, nyt meen varmaa nukkumaa, koska hedari.
IMG_9909

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)