lauantai 10. marraskuuta 2012

It's my life, don't try to change it

Heipsunkeipsun, pahoittelen tätä pienimuotoista postaustaukoa, syynä ei ole tälläkertaa se, ettenkö jaksaisi kirjottaa, vaan se, ettei mulla ole mitään aihetta, en tahtois et kaikki tekstit ois samanlaisia "maanantaina tein sitä ja tätä ja tiistaina meillä oli koe ja tein tätä ja tota" laatua. Joten tää nyt siis on venyny. Mutta nyt mulla ois taas asiaa ja aihetta teille kirjotella :)
Joku ehkä saattaa muistaa kuinka joskus kauan kauan sitten tänne blogiin kirjottelin siitä kuinka tahtosin pidennykset, mutta ku rahaa ei vaan ole. Nyt kuitenkii mulla sattuis olemaa rahaa, ja löysin jopa ihan kivat pidennykset, ongelmaks muodostu tällä kertaa kuitenkii se, että kun ne on klipsit, ni ne pitää aina yöks ottaa pois, ja aamulla väsätä takasin. Ja mut tuntien niitten laittamisee menee 2348 tuntia, nii suunnitelma osa miljoona, hylätty mun osaamattomuuden vuoksi.
Ja nyt kun hiuksista puhutaa ni olkoon sopivaa mainita, että perjantain kampaajan jälkeen mun päähän eksyi uutta väriä! Olin varmaan puol tuntia siinä hiusvärihyllyn eessä miettimässä minkä väriset hiukset haluan. Päädyin sitte loppujen lopuks ostamaa Schwarzkopf Natural&easy:n, sävy 560. Vähän riskillä, ku en ollu yhtää varma et millaset näistä mun hiuksissa tulee.
Puolessa välissä värjäystä huomattii että se yks paketti ei millään riitä, ja iskä lähti sitte kauppaa ostamaa toista samanlaista. Vähän kieltämättä jännitti että mitä siitä tulee ku laittaa miehen ostamaa hiusväriä... Ihan oikee paketti sieltä sitte _loppujenlopuks_ saatii ja värjäys jopa onnistu! :p

ja pakko myöntää, oon lopputuloksee oikein tyytyväinen vaikka vähän epäilytti et minkähän väriset näist nyt tulee.
 Eilen eli lauantaina, Suvi pyys mut kuvailemaa sen kans ulos ja lukemaa ens viikon enkun kokeisii. Jep, oon ahkera koululainen, lupaudun opettamaa tyhmälle enkkua _viikonloppuna_ !
Ennen Suville lähtöö mulle tehtii rakennekynnet (mitkä tosin epäonnistu aika kauniisti..laitetaa ne tänää sitte uuestaa näteiks..) ja sitte juoksin lukiolle Suvin seuraan :)
Varmaanki jonku puol tuntii myö oltii siel ulkona jäätymässä ja sitte mentii Suville "opiskelemaa". oikeesti me ei opiskeltu ku jonkuu 5 minuuttii ja alettii sitte kattomaa leffaa. oli meinaa paljon parempi vaihtoehto ku enkunkirjat ! :D katottii siis easyA, oli ihan semihyvä, tosin jotku kohat oli vähän fiiliksellä WTF esim se kohta ku koulun opo oli pannu oppilaan kanssa ja tartuttanu sille klamydian.... mutta muuten se oli iha hyvä, ja koska oon nii törkee herkkis nii pillitinkii siinä jossain kohtaa :---D



Ja sitten mitäs muuta... Ainii, meiät valittii Hennan kans Dansukker-testiryhmää! haettii mukaa ihan läpällä, ja ilmottautumisee piti kirjottaa naseva perustelu että miks juuri meiän pitäis päästä mukaa. Kirjotin siihen sitten että ollaan kaksi nuorta tyttöä, jotka on addiktoituneita leipomiseen ja kokkailuun, mainitsin myös ohimennen että harrastetaan myös valokuvausta ja se olisi hyvää harjotusta senkii kannalta. Muutama päivä myöhemmin tuli viestii että meiät on valittu siihen, postista tuli ainekset mistä pitää valmistaa ohjeen mukanen annos (en tiiä vielä että leivotaako vai kokkaillaanko jotain) ja sitte se pitää valokuvata ja lähettää kuva sinne niille. Ei toki lievä hajotus ku huomattii et meiät valittii siihen. jep, oon paras kirjottaa perustelut.
Niiiiiiiiii ja sit piti hehkuttaa! daamn BLOGI KOHTA 1VEE! Siiispä kysyn teiltä rakkaat lukijani, millastas postausta te tahdotte mun silloin toteuttavan?? jotain erikoista joo, mutta mitä? :D Kysymyspostausta ? oisko mitää? Kertokaapa mulle? :D uujoo hei voisin sitte tehä sen videolle, tai jotain :D en mie tiä, kertokaa te mitä haluutte lukea(/kattoa).!
palaillaan !

1 kommentti:

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)