lauantai 20. lokakuuta 2012

otsikko juoksi kirkuen karkuu.









Step up revolution ♥







näääääw moi ♥
Ihanaaaaa kun on syysloma :) ei tarvii stressata koulusta, ei kokeita, ei tehtäviä, ei hoidettavia asioita.
Torstaina olin illan Kirjasto by night- tapahtumassa maalaamassa kasvomaalauksia lapsille. Ihania kun pyysivät kolmipäisiä lohikäärmeitä ja muitamukavia. Mun maalaustaidoilla niistä tuli sitte aika.... hienoja :p
Kerettii myö välissä käymää Suvin kans ulkona kuvailemassa, ja sitten takasin maalien luokke. Lapset on jotain niin symppiksiä kun ne kertoo itestää kaiken. Oon niille tavallaa kateellinenki, siihen aikaa tutustuminen tarkotti sitä, että nähtii leikkipaikalla, ja kysyttii että kuka sä oot, ollaako pahaita kavereita. Miksei enää voida tutustuu sillee?
Perjantaina oli sitten taksvärkkipäivä. Menin 9 aikaa aamulla Haltonille. Mun piti olla 1 saakka, mut työt vähä veny, ni pääsin lähtemää vasta 3 aikoihin. Siivosin siellä  arkistoja, kannoin painavia laatikoita rappusia ylös ja alas ja hallin päästä päähän, purin laatikoita ja pakkasin niitä. Kädet oli ihan mukavan näköset ku täys paperihaavoja. Mut habareeniä :D
Töitten jälkee pikalaittautuminen ja Suvin kanssa kohti veturia kaupoille ja illalla leffaa. Kaikkee oikein hauskaa, noloo ja mukavaa sattu ja tapahtu :D Kiitos hooämmän myyjän joka unohti hälyttimen mun lapasii, jouduttii carlingsin ovelta takasin ko hälyttimet piippas :D ei toki hävettäny ku myyjä tulee tutkii muovipussit........
Puol ysiltä sitte Kino123 ja step up revolution ♥ ihanin leffa ikinä, meni suoraa mun leffalemppariks :) en voi ku suositella.
Suvi tuli meille yöksi ja retuiltii jotain ja datailtii :D aamul tai oikeestaa päiväl mentii ulos kuvailee kaikkee turhaa ja Suvi lähti kotiin .... nyt tänäääää viel kirppisvaatteitten lajitteluu ja jos vaikka taas siivoisin, koska saatii mun huoneesee kiitettävä kaaos aikaa  :D
anteeksi tälläinen perus päivä postaus, yritän jossaa vaihees tehä jotain erikoisempaa juttuu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)