keskiviikko 24. lokakuuta 2012

"nyt mä voin todellakin luottaa suhun, oot sen ansainnu"

Voin sanoo olevani ylpee itestäni. Uskallan myöntää tehneeni virheitä, mutta nyt tänää toimin oikein. Uskalsin mennä juttelemaa mun rakkaan kanssa, sillä on kuulemma hyvä olla, sairaalasta ei ainaka toistaseks vakavia uutisia. Ette uskokkaa kui onnellinen mie olin ku ton kuulin. Tää neiti ei oo hymyilly pitkää aikaa nii aidosti, kyyneleet valu mun silmistä, helpotuksen huokaus ja iso kivi vieri sydämeltä. Nauroin ja vietin laatuaikaa rakkaan kanssa, tällä kertaa ajatus ei ollu että se saatto olla viimenen kerta, vaan ajattelin, että näin asioitten kuuluuki olla. Oon onnelinen, oon varmaa aina ollukki mut en oo vaa tunnistanu sitä näin vahvasti lähiaikoina, mun ei tarvi palata entisee. Jotenki must tuntuu et mun postaukset on nykyää aika usein tämmösii? :D oonko ihan väärässä? :p
Tulin kotiin ja meillä oli vieraita, pienenpieni vauva (N), ja mun pikku nöttönen, kohta 2 vee (T). Ryöstin N:än sen äitiltä ja menin sen kaa leikkimää. Voi sitä iloa kun saa pienen lapsen nauramaa ja kui ne nappisilmät sädehti.  (ainii mikä vauvakuume?) Loppuillan leikinkii sitte Teen kanssa ku N lähti äitinsä kanssa kotiin :) T:llä oli halipula. Pitkin iltaa halittii ja leikittii kaikkee hömppää, palapelejä, kirjoja, kissakuvia... Välissä me käytii vähä siivoomassa ja laittamassa pyykkejäkii, ollaa oikee tehotiimi ;)
niii ja sitte inhoan pakkaamista. yäkyäkhyihyihhyi. C'moon, mistä voin tietää onko tulossa kylmiä vai lämpösiä päiviä, haluunko pukeutua kahen päivän päästä farkkuihin vai lökäreihin, punaseen vai harmaaseen paitaa? aargh :D oon tänää menossa Heiskuu leirille, pakkaamisesta ei tietookaa. perse. :D
Ainiiiiiii, piti mainita ! mun ihana pienenpieni siukkuseni Tampereelta ei ole enää niin pieni ja täytti toissapäivänä 3 ! :))) ♥ ollaa nähty viimeks kesällä, ja sitä aikasemmin vasta viime syksynä :( joku haluu kustantaa mun junaliput sen luokke ? :)))))))
näw ♥ ikävä.
Anteeks nää kuvat ainoostaa itestäni, en jaksa aatella mitää erikoisempaa :D hyi mitä tekstiä, hyi mikä kellonaika. Mitä? joooo.
nyt meen nukkumaa ennenku kuolen, moimoi ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)