sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Pikaisesti pågen giflaria ja dallaspullia

Moikka! Ihan pikaisesti tulin höpöttämää teiän luokke :)
Tää viikonloppu on menny ihan hirveen nopeesti, perjantai-iltana mun oli tarkotus angstata kotona, varmaa datailla, tai jotaa muuta turhaa, mut Suvi sai mut sit lähtemää sen mukana rauskuu... ehkä se  oli ihan hyvä ratkasu, piristyin, mulla oli ihan hauskaaki, ja ku vertaa toiseevaihtoehtoo ni oon ihan tyytyväinen että lähin :D
Nukkumaa joskus kolmen aikoihin, ja sitte aamulla 11 aikaa herätys. Pikavisiitti lyöttilässä, käytii moikkaamassa mun sonikkia sielä tallissa ja sit jotenki eksyttii käymää veturissa. Illalla pikainen työpaikkahakujen metsästys ja ihan liikaaa dataamista.
Joskus puo neljän aikaa eksyttii Hennan kaa nukkumaa, mut sitte naapurin vieraat alko lähtemää ja ruvettii stalkkaamaa niitä :D Vilkuteltuamme yhen nuoren miehen kanssa hetken, päästii lopulta puol viien aikoihi nukkumaa :) naapuristalkkaus 5/5
Aikasin aamulla 11 aikoihi ylös tähän harmaasee ja sateiseen päivään. Myöhemmin löydettii tiemme Alppiruusuu kahville. Siellä oli samaa aikaa joku nuorten (vissii jotaa 94, 95 syntyneitä) lätkäjoukkue, ja se kyylämisen määrä (molemminpuolisesti siis :D ) (Y)
Iltapäivällä mussutettii pågen giflar korvapuusteja ja dallaspullia ! hyi.
Ja ny oon taas palautunu kotiin, ihan mahtavan ihanan viikonlopun jälkee ! oon saanu päivisin olla perheen kaa, ja yöllä olla rauhassa itekseni dataamassa :) Pitäis varmaa alkaa valmistautumaa huomisee koulupäivää ja töihin ja loppujenlopuks illaks viel paloasemalle :) heipsan, palaillaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)