torstai 6. syyskuuta 2012

Could you hold my hand?

Moikka muspelot!

Mun piti jo sunnuntai-iltana tulla kirjottelemaan teille, mut aikaa/innostusta mulla ei oikee oo löytyny. Mutta nyt kuitenkii muistan teitä postauksella.
Mulla ois paljon asiaa, mut katotaa mitä uskallan kertoa. ;)
Viime viikon sunnuntaina oli s-ryhmän yksityistiaisuus tykkimäellä. Laitteet oli vapaassa käytössä ja sitte siel oli jotain tuoteesittelijöit jakamas tuotteitaa (mm. marabou, kouvolan sanomat, fazer, Elovena, danonino) Ja sitte Idols-voittaja Diandra esiinty sielä.Siihen siis meni sunnuntai, maanantaina alko suht tavallinen kouluviikko,paitsi et lauantaina on nuorisomessut Ravilinnassa, koulupäivä. Paitsi et oon ite sielä nuorisovaltuuston kanssa.





Sitten tänäää saatii koulukuvat, vihdoinkii! Omasta mielestäni näytän niissä vähän hamsterilta, mut muut anto vastaväitteitä :D Koko päivän koulussa mulla oli hyvä mieli, mut koulun jälkee, ku pyöräilin kotii päi, minuu alko vituttaa, oikee kunnolla. Anteeksi kielenkäyttöni (oon saanu siitä parii otteesee kuulla vaikka omasta mielestäni kieleni on ihan siistiä :oo) mutta kun oikeesti, vitutti. Ärsytti ja ahisti, paniikki alko hiipiä mieleen. Miks mun mielen tila oli tommonen? Koska ihmiset ei osaa pitää lupauksiaan. Mistään vakavasta ei kuitenkaa oo kyse, mut silti...
Kuitekin ku näin torilla ihanan ihmisen (oikeestaan kaks) ja menin sitten käymää niitten luona ja mielial kohos oikein reippaasti.... Kotona, sain kuulla kaverilta kauheen rageemisen, kuinka en oo vastannu sen tervehdykseen, kuinka mä oon kesän aikana muuttunu ihan kauheeks ihmiseks, toivoo kuulemma ettei sen ois tarvinu ikinä tutustua muhun. ok, onneks keskustelu käytiin facebookin välityksellä, koska mun ois tehny mieli tinttasta ko. henkilöä turpaan.


Myöhemmin tänää leivoin omenapiirakan, ja join muumiteetä (joka muuten on aika hyvää ;) ) ja kohta pitäis mennä tekemään läksyjä ja viimeistelemään kasvio, kun huomenna on viimenen palautus päivä :p
joten voisin nyt lopettaa tän tekstin ennenku tästä tulee ihan kamala, moikka! (:
 Ja toi kasvi muuten lens roskii ^


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)