perjantai 31. elokuuta 2012

When the heat of a rolling world can be turned away

Eilen oli koulussa liikuntapäivä.  Mun päivä alko klo 8.00 lääkäristä, keskiviikon liikkatunnilla onnistuin rikkomaa mun jalan. Lääkäri sano että se on nyrjähtäny, joku venähdyski siinä on ja mahdollinen hiusmurtuma. Kyynärsauvathan ne mulle anto ja pisti ton jalan pakettii. Lääkärin jälkee menin rauskuu, missä liikuntapäivä vietettii ja sovin luokanvalvojan kanssa et seurailen sivusta. Mul oli kamera mukana ja ihan hetkessä tyhjä muistikortti oliki jo täys. Kaseilla siis oli jalkapalloo. Meiän ceee luokka oli kokonaistuloksissa toinen, jos oltais saatu yks maali enemmän, oltais oltu tasoissa deen kanssa. Otteluiden jälkee meil oli ruokailu, jotain kalakeittoo, istuttii maassa ja juteltii kavereiden kanssa mukavia. Sitte jäi jonkuu tunnin verran "omaa aikaa" ennen All stars- jalkapallo-ottelua (lukio vs. yläkoulu). Ottelu ako joskus puol yks ja loppu sitte tunnin päästä, yläkoulun 9-2 voittoon.
Hetkellisen kinastelun jälkee siitä miten ja millä pääsen kotiin, opo vei mut autollaan, lupas soittaa samaisena iltapäivänä mun tänpäiväisestä koulukyydistä. Illalla huomasin et puheluu ei ollu vieläkää tullu, joten päätin olla k5 ja jättää menemättä tänää kouluu. Nyt mulle on maanantaiks hommattu koulukyyti, ja sit saankii nää kepit pois...

Oikeestaan mulla ei ollut mitää tän kummosempaa asiaa, aattelin vaa tulla päivittämää tänne ettei tuu kauheeta hiljaiseloo. voisin mennä laittamaa ruokaa ;) moissan !

peeäs! HUOMATKAA BLOGIN OIKEASSA LAIDASSA KYSELY!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)