perjantai 10. elokuuta 2012

ei tuskaa, ei tulosta

Josko vaikka alkais ilmestyy vähän enemmän kuvallisii postauksii tänne blogin puolelle, koska vihdoin ja viimein, mullakin on kamera! fuck jeah. oikeesti. wou.
Tänää kävin parturissa. yleensä se on kivaa. Suoraan sanottuna oon niin itserakas, et tykkään kattoo itteeni peilistä ku joku muu tekee mun hiuksille jotain. tänää en. tänää se oli hirveetä, piinapenkki.
Mulla on ollu pitkät hiukset viimeset 7 tai 8 vuotta. nyt vihdoin kyllästyin siihen ja leikkasin hiusmallin lyhyemmäks. En tiiä kaduttaako. ei kai. Toisaalta kaipaan niit pitkii hiuksii jotka voi laittaa ihan miten vaa ku ne ylttää, taipuu ja riittää. Mut toisaalta, nää on aika kivat, kevyet, ilmavat ja hyväkuntoset. Kyl mie taidan näistä tykätä. joo tykkään
Iltapäivällä käväsin Suvilla, ja sen jälkee menin Ellun kans pyörimää kylille ja sit myö kävästii heses sapuskoimas. Annoin Ellulle oikeuden kuvata mun kameralla, ja illalla löysin mun kamerasta 159 kuvaa joista suurin osa, on ihmisistä ketä mie en tunne tai muuten vaa ihan random kuvii, puita, sieniä jne :D
kuitekiiiiiiii oli ihan mukavaa ja osa kuvista on jopa ihan julkaisukelposia.
oli kylmä ja Jesper lainasi huparia c:

♥ ;)




automaattitarkennus on jees.

Samuli opetti mulle kui tehää kalanruotoletti! fuck jeah. osaan senkii :D
 voisin mennä nukkumaa.

3 kommenttia:

  1. aika paljon käytät kirosanoja

    VastaaPoista
  2. Ei saakeli huomasin just ton kuvan :'D Ja hyi, noora, rajoita kielenkäyttöä :D (Eli lisää kirosanoja tulemaa ;))

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)