torstai 7. kesäkuuta 2012

Selänpäää!

Vihdoin ja viimein kuvia toukokuussa olleista Selänpään kalustokisoista :D Vaikka sen jo aikasemmin mainitsinkii nii meiän joukkue voitti 13-17 vuotiaitten sarjan ja sit Meiän vpk:n nuorempaa sarjaa kuuluvat oli myös 1. ja 2. sijoilla :D




Emuli ♥


Hymy pyllys

Sinttuha juoksee :D






Voittajan on helppo hymyillä!



Näin vissii jotaa kiinnostavaa? :D
Haha ! vööi mörö :D Kiitoskiitos Annille kuvista!
Kesäloma alkaa vihdoin tuntuu kesälomalta ♥ Univelat oon saanu vihdoin nukuttuu veke, joka yön oon nukkunu joku 11 tuntii joka on mulle suuri saavutus :D Okok oon mie töitä tehny, mut lähinnä vaa lapsenvahti hommii, kasannu trampan ja kantanu vähä puita, ei siis mitää rankkaa :D Lasketaaks tätä ees työn tekemiseks? :D ei varmaa :D

Ja nytte ku monta päivää on vaa satanu vettä nii nyt se onneks loppu, tänää aurinko paistanu pilvettömältä taivaalta ja +20 astetta ♥ I like ♥

Ainii ja nyt sitte vielä ku pompin aiheesta toisee, nii mun todistus... Iha ok :D ei yhtä hyvä ku pari edellist mut silti ihan hyvä :D ka 8,9 ! kaks 10, kolme 8 ja sitte loput 9 :D Tällee lyhyesti oon iha tyytyväinen :D

Joo nyt enneku tää karkaa ihan käsistä, lopetan :D
Moikkamoikka !

-N

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)