sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

nips naps!

Moiiii! Tää nyt vaa tällee nopsaan kuulumisia kerron ku lähden piakkoin kauppaan :D
Kesäloman unirytmi on vihdoin löytyny ja lämpötila on taas noussu +20 asteesee !!
Perjantaina oli mun "vapaapäivä" ja kävin vähä mamman käns kauppoilla :)
Ostelin kesävaatteita ja tuhlasin mun "stipendin" eli sen lahjakortin suomalaisee kirjakauppaa :D

Huhhu, pakko myöntää, rahaa meni, mut vaatekkaappi sai vähän täytettä :D
Kuvia ostoksista mulla ei oo, koska mie oon urpo ja jätin kameran johonki 28748974 kilometrin päähän :--D
Ku oltii äitin kaa sitte Rossossa sapuskoimassa nii päätettii et mie käyn vähä yllärii parturissa :D
Ja nips naps :D hiuksii lähti ihan jumalaton kasa veks :D no, kesäfleda :D
Kun sitä kuvaa on nyt kyselty nii vastauksena, edelleen, mie olin urpo ja jätin kameran himppee :D
Ei siitä sitte enempää, tää likka lähtee nyt kauppaa ! moikka ♥

-Noora-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)