keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Sun särkyä anna mä en

on taas vähän aikaa ollu sillee et en oo kirjotellu, enemmänki lukenu muitten blogeja :) Aattelin muute et ku joidenki blogeissa on joku tietty aihe mistä kertoo (Joillakii jostain sairaudesta, toisilla esim vaikka säästä) mut mie vaa kerron mite mun päivät on menny Ja mitä mie oon tehny :D noh, enemmän mä tätä tällee huvikseni kirjottelen ilman päämäärällistä tavoitetta :P

Tänää käytii ostamassa mulle uuet korkkarit (perus mustat avokkaat, 9cm korot, rusetti kärjessä) ja sitte toiset kengät, sellaset vähä niiku varrettomat tennarit :) Miksi ? no sinne tän viikon sunnuntain studio eliten kuvauksii, mistä jo aiemmin mainitsin :) musta siis otetaan glamour- ja sportkuvat :)

Kokeisii pitäs mennä lukemaa mantsan kokeisii jotka on perjantaina, kun huomenna on kirjastossa peli-ilta johon pitäis töihin mennä nii ei toi lukeminen onnistu :P ainii ja ne läksytkii vois tehä :D ja ainii ja ainii ja sillee ::D

eihä tässä sit varmaa muuta :P toi alussa oleva biisi ei liity tähän tekstiin mitenkään, se vaan soi päässä :)


♥: Noora

1 kommentti:

  1. kiitos paljon, kiva kuulla et ihmiset haluu lukea :--)

    VastaaPoista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)