tiistai 27. maaliskuuta 2012

I hope, I wish

Heippa hei taas :) Sunnuntaina olin siellä helsingissä kuvauksissa :) Mulla oli siis kaks asukokonaisuutta, meikkiä ja kampausta (: Ensimmäisenä otettii ne sport-kuvat, joissa mulla oli ne mun lappushortsit ja toppi :P järkytyin suuuresti ku kuvaaja sano et me mennää ulos kuvaamaa :D Kiva sit siel ku kaikki kyyläs :D ja nyt mie oon kipeenä sitte... :D

Sitten otettii ne glamour-kuvat... Päällä oli siskon yo-mekko ja korkkarit, hiukset kikkuralla ja vähän vahvempi meikki :P oli vissii niiku pikkusen vahvat kiharat ku ei ees aamulla suoristusraudalla auennu :D mut siis... ne kuvat  otettii studiolla sisällä onneks :D mut naurattaa vielkii se kuvaaja millassii ohjeit se anto :D " Helmat ylös, selkä taaakse, käännät vähä tänne ja pää viel vähä" oli vähä sellain solmu fiilis :D

No loppujen lopuks kuvaukset meni ihan hyvin ja sillee, ei haittaile tää sairauskaa, oli se kyl nii mukavaa ^^ Kuvia katon mitä laittelen sitte ku saan ne :P


Nyt paistaa aurinko ja nurtsii näkyy, joten :
Hihhiih oonpas mie pikkunen ^^

nyyttt moikkamooi ♥

♥: Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)