perjantai 9. maaliskuuta 2012

ELITEEE! ♥

Oivoivoi :)) tänää oli studio eliten testikuvaukset ^^ Siel oli oikeestaan kivaa ja ois voinu olla pidempääkii siellä :)) Niitä kuvii ku katteli siit näytöltä nii pakko sanoo et ne oli aika kauniita :P outo sanoo tollai, mut aattelin et ei, toi nois kuvis en voi olla minä! mutta joo :)) mitäs se sano se kuvaaja?? Mä näytän huomattavasti itteäni vanhemmalta jaja mul on rahkeia alalle ja mul meni niiiin hyvin, et voin hypätä teinimalli-osan yli, suoraan ammattimalliks vaa :D päivän parhaita kuvia kuulemma :)) parin viikon päästä mallikansio kuvia ottamaan ja jos se siitä lähtis eteen päi :)) Kuvia laitan sit joskus kun saan :) nyt oon iha fiiliksis :p eäöeäöeäääöh :D ei nyt oikein luista tää kirjotus :D d44 moi :DD

♥: Noora (:

4 kommenttia:

  1. hahaa tiesin et sie pärjäät! ja sanoinha et siun pitää mennä uudestaa sinne! se tunne ku oon taas oikees:):)

    VastaaPoista
  2. no, onha se varmaa kiva olla ekaa kertaa oikees ;)

    VastaaPoista
  3. Siä oot <3 niin nätti !!! Ja ja...voi sua =) !!! Mie oon ni häppyyyyyyyyyyyyyyyyyyy siun pualesta <3 <3
    Mun musu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos ^^ ♥♥ mutmut, kenehän musu mie oon? :D

      Poista

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)