perjantai 2. maaliskuuta 2012

asdasd :D

Noniih juuu :D eli nyt tällee ihan pikasesti kirjotan :P oisin kyl lykänny sunnuntai iltaa et oisin saanu kuviikii, mut toi yks dissaa ku en oo kirjottanu tiistain jälkee :D Joten siis... niiku jo silloin tiistaina mainitsin, keskiviikkona menin Annin kans Lahtee :D Vaikka tuntu et kauheésti mitää en ees ostanu nii silti meni se 71€ :s Elikkäs, mitäpä mä ostin? Lappushortsit, spiritstoresta, 39€, aivan ihanat, joten oli ihanihan pakko ostaa :D ja sit ostin unisiepparin ^^ 11€ ;p ja sit se loppu menikii ruokaa ja junalippuihi :D Takasin ku tultii nii menin suoraa töihin, Nuva järjesti pikkusille discon :D eisiitä sitte enempää :D illalla ku pääsin kotii olin ihan rätti poikki puhki :D painuin siitä suoraa petii :P 



Torstaina kävin kampaajalla :P sieläkii sai sen kolme tuntii istuu :P jaa mitä mä sitte tein? hahah :D mikä naurattaa? ei mikää, väsyttää :D mut joo takasin aiheesee :D siis mitä? leikkasin ja värjäsin :D olen taas kirkasilmänen blondi :D ja juuuuuuuuu :D ihan vaa tarkennukseks koska ite tajuaisin väärin, mun silmät on edelleen samanlaiset :D ei täst tuu taas mitää täst mun kirjottamisest koska väsyttää :DDD siihen on siis hyvää lopettaa :D näkemiin !

♥: Noora :)
ps. diudiu :D naurattaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommenttisi asiallisena, en julkaise asiattomia, loukkaavia tms. kommentteja. Kritiikkiä otan vastaan ja julkaisenkin kommentit joissa asia on kerrottu kohteliaasti ja asiallisesti. kiitos :)